zwracasz produkt?

w 3 dni oddamy
Ci pieniądze

jak nie zdążymy, dostaniesz 50 zł
na zakupy w x-kom.pl

dowiedz się więcej
x-kom.pl - Sklep komputerowy
  • na zwrot produktu masz aż 15 dni
  • oddamy Ci gotówkę,
    nie bon czy kartę podarunkową
  • akcja dotyczy wszystkich
    – konsumentów i przedsiębiorców

bezproblemowy zwrot

zobacz jakie to proste

wypełnij zgłoszenie zwrotu

Jeśli oddajesz produkt w salonie, zrobimy to za Ciebie. W wielu przypadkach zwrot gotówki otrzymasz wtedy od ręki.

 

Wolisz zwracany produkt wysłać?
Zgłoszenie wypełnij online.

 
przejdź do zgłoszenia

odwiedź salon lub nadaj paczkę

Zanieś produkt do wybranego salonu
lub wyślij nam go na adres:

 

serwis x-kom
ul. Rejtana 29B
42-202 Częstochowa
nr RMA

 

Masz aż 15 dni. Niezależnie od formy zakupu, wybierz wygodny dla siebie sposób zwrotu. Produkt musi być kompletny, a zwrotom podlegają również otrzymane gratisy.

włącz stoper i odliczaj

Jak tylko dostaniemy przesyłkę z Twoim zwrotem, poinformujemy Cię o tym. Możesz wtedy włączyć stoper i odliczać 3 dni robocze – tylko tyle potrzebujemy, żeby przyjąć Twój zwrot i zlecić przelew.

o czym warto pamiętać?

Jeśli nie dotrzymamy obiecanego terminu,
dostaniesz od nas 50 zł na zakupy w x-kom.pl.

 

Pamiętaj jednak, aby poprawnie uzupełnić formularz zgłoszeniowy oraz odesłać do nas kompletny produkt.

 

W transakcjach Dotpay czas zwrotu może być dłuższy.
Niestety nie mamy wpływu na to, kiedy pośrednik zleci Twój przelew.

często zadawane pytania

Bezproblemowy zwrot dotyczy zakupów w naszym sklepie internetowym i w salonach stacjonarnych, na które obowiązuje zwrot w terminie 15 dni.Akcja nie dotyczy zakupów na raty, leasing, związanych z dotacjami i dopłatami (np. od PFRON) z wykupionym ubezpieczeniem, w ramach Tax Free i przez Allegro. Nie obejmuje też produktów, których nie możesz zwrócić: cyfrowych, wykonanych na zamówienie, higienicznych i rozpakowanych produktów multimedialnych. W przypadku produktów z wykupioną usługą (np. montażu) pieniądze zwracamy tylko za produkt.

Produkt możesz zwrócić w jednym z naszych salonów lub wypełnić zgłoszenie zwrotu i wysyłać go na adres naszego serwisu. Sam wybierasz wygodną dla siebie formę. Wyjątkiem są telewizory – ich zwrot możliwy jest wyłącznie kurierem.

Nie, akcja dotyczy tylko zwrotu pieniędzy. Jeśli wypełniasz formularz zwrotu przez Internet, upewnij się, że w punkcie 4 wybierasz właśnie tę opcję zakończenia zgłoszenia.

Jesteś osobą prywatną

Płaciłeś
Zwrot dostaniesz
Dotpay/BLIK
Dotpay
Za pobraniem
Przelewem
Przelewem
Przelewem (lub gotówką, jeśli odebrałeś i zwracasz w tym samym salonie)
Przy odbiorze w salonie (gotówką lub kartą)
Przelewem (lub gotówką, jeśli odebrałeś i zwracasz w tym samym salonie)

Jeśli wybierasz zwrot przelewem, w punkcie 5 formularza zwrotu wpisz swój numer konta.

Jesteś przedsiębiorcą

Płaciłeś
Zwrot dostaniesz
Dotpay
Dotpay
Za pobraniem
Przelewem
Przelewem
Przelewem
Przy odbiorze w salonie (gotówką lub kartą)
Przelewem (lub gotówką, jeśli odebrałeś i zwracasz w tym samym salonie oraz kwota Twojego zamówienie nie była większa niż 15 000 zł brutto)

Jeśli zamawiałeś za kwotę powyżej 15 000 zł brutto to przy zwrocie przelewem pieniądze zostaną zwrócone na konto wskazane przez reprezentanta spółki lub na rachunek z białej listy.

Gotówki nie otrzymasz od ręki, jeśli produkt, który zwracasz, będzie uszkodzony lub niekompletny – wtedy najpierw musimy odesłać go do serwisu. Pamiętaj też, że nie zawsze możemy zwrócić Ci pieniądze w gotówce – opisaliśmy to w punkcie 4 tego FAQ.

Na zwrot mamy trzy dni robocze. Liczymy je:

  • od momentu, kiedy przekażesz produkt doradcy w salonie lub przesyłka dotrze do naszego serwisu
  • do momentu, kiedy przekażemy Ci gotówkę lub zlecimy przelew

Możemy wydłużyć czas zwrotu, jeśli:

  • niepoprawnie wypełnisz formularz zwrotu;
  • zwrócisz urządzenie niekompletne, bez dołączonych akcesoriów, z wykorzystanym produktem cyfrowym lub zablokowane hasłem;
  • urządzenie, które zwracasz, będzie niesprawne, będzie miało widoczne ślady użytkowania lub doradca stwierdzi, że może być uszkodzone;
  • nie podasz nam swojego numeru konta;
  • dane w formularzu zgłoszenia zwrotu są inne niż podane podczas zamówienia;
  • nie podasz numeru RMA na paczce wysyłanej do serwisu – numer ten dostaniesz w wiadomości potwierdzającej przyjęcie zlecenia;
  • z innego powodu będziemy musieli się z Tobą skontaktować, na przykład podasz niepełny numer konta;
  • produkt zostanie uszkodzony w transporcie;
  • pojawi się przypadek losowy, taki jak na przykład klęska żywiołowa.

W tych przypadkach warunki akcji – zwrot w ciągu 3 dni oraz bon na 50 zł – nie obowiązują.

Tak. Na bieżąco będziemy informować Cię e-mailami i SMS-ami. Pierwszą wiadomość otrzymasz, kiedy Twoja przesyłka dotrze do serwisu.
Ostatnią – gdy zlecimy przelew.

Bon dostaniesz, jeśli z naszej winy od momentu dostarczenia zwrotu do serwisu do momentu zlecenia przez nas przelewu – Tobie lub firmie pośredniczącej w transakcji – minie więcej niż 3 dni robocze. Bon dostaniesz w formie kodu zniżkowego, który wyślemy Ci e-mailem. Kod możesz wykorzystać jednorazowo na zakupy w sklepie x-kom. Wszystkie szczegóły odnośnie realizacji bonu otrzymasz w wiadomości e-mail.

Bezproblemowy zwrot dotyczy produktów, które zwracasz od 15 czerwca 2020 roku.