- na zwrot produktu masz aż 15 dni
- możesz to zrobić bezpłatnie w paczkomacie
- oddamy Ci gotówkę,
nie bon czy kartę podarunkową - akcja dotyczy wszystkich
– konsumentów i przedsiębiorców
bezproblemowy zwrot
zobacz jakie to proste

wypełnij zgłoszenie zwrotu
Jeśli oddajesz produkt w salonie, zrobimy to za Ciebie. W wielu przypadkach zwrot gotówki otrzymasz wtedy od ręki.
Wolisz zwracany produkt wysłać?
Zgłoszenie wypełnij online.

odwiedź salon lub nadaj paczkę
Wyślij nam produkt na adres:
serwis x-kom
ul. Bojemskiego 25 dok 19
42-202 Częstochowa
nr RMA
Masz aż 15 dni. Niezależnie od formy zakupu, wybierz wygodny dla siebie sposób zwrotu. Produkt musi być kompletny, a zwrotom podlegają również otrzymane gratisy.
Pamiętaj, że produkt możesz zwrócić bezpłatnie w dowolnym paczkomacie.
włącz stoper i odliczaj
Jak tylko dostaniemy przesyłkę z Twoim zwrotem, poinformujemy Cię o tym. Możesz wtedy włączyć stoper i odliczać 7 dni robocze – tylko tyle potrzebujemy, żeby przyjąć Twój zwrot i zlecić przelew.
o czym warto pamiętać?
Jeśli nie dotrzymamy obiecanego terminu,
dostaniesz od nas 50 zł na zakupy w x-kom.pl.
Pamiętaj jednak, aby poprawnie uzupełnić formularz zgłoszeniowy oraz odesłać do nas kompletny produkt.
W transakcjach Dotpay czas zwrotu może być dłuższy.
Niestety nie mamy wpływu na to, kiedy pośrednik zleci Twój przelew.

często zadawane pytania
Jesteś osobą prywatną
Jeśli wybierasz zwrot przelewem, w punkcie 5 formularza zwrotu wpisz swój numer konta.
Jesteś przedsiębiorcą
Jeśli zamawiałeś za kwotę powyżej 15 000 zł brutto to przy zwrocie przelewem pieniądze zostaną zwrócone na konto wskazane przez reprezentanta spółki lub na rachunek z białej listy.
Na zwrot mamy 7 dni roboczych. Liczymy je:
- od momentu, kiedy przekażesz produkt doradcy w salonie lub przesyłka dotrze do naszego serwisu
- do momentu, kiedy przekażemy Ci gotówkę lub zlecimy przelew
Możemy wydłużyć czas zwrotu, jeśli:
- niepoprawnie wypełnisz formularz zwrotu lub niewłaściwie zaadresujesz paczkę;
- zwrócisz urządzenie niekompletne, bez dołączonych akcesoriów, z wykorzystanym produktem cyfrowym lub zablokowane hasłem;
- urządzenie, które zwracasz, będzie niesprawne, będzie miało widoczne ślady użytkowania lub doradca stwierdzi, że może być uszkodzone;
- nie podasz nam swojego numeru konta;
- dane w formularzu zgłoszenia zwrotu są inne niż podane podczas zamówienia;
- nie podasz numeru RMA na paczce wysyłanej do serwisu – numer ten dostaniesz w wiadomości potwierdzającej przyjęcie zlecenia;
- z innego powodu będziemy musieli się z Tobą skontaktować, na przykład podasz niepełny numer konta;
- produkt zostanie uszkodzony w transporcie;
- pojawi się przypadek losowy, taki jak na przykład klęska żywiołowa.
W tych przypadkach warunki akcji – zwrot w ciągu 7 dni oraz bon na 50 zł – nie obowiązują.
Ostatnią – gdy zlecimy przelew.