kupuj on-line

odbierz w salonie

dowiedz się więcej

cały czas możesz odbierać zakupy w naszych salonach w centrach handlowych

1 znajdź produkt na x-kom.pl lub w naszej aplikacji
2 dodaj go do koszyka
3 wybierz sposób płatności – online lub przelewem
4 wybierz salon, w którym chcesz odebrać zamówienie
5 złóż i zapłać za zamówienie

pamiętaj, że w salonie możesz tylko odebrać zamówienie – nie złożysz reklamacji i nie obejrzysz produktów na miejscu.

zakupy możesz odebrać w każdym z naszych 27 salonów, w godzinach ich pracy

kiedy Twoje zamówienie będzie gotowe do odbioru, poinformujemy Cię o tym SMS-em i mejlem. Zakupy będą czekać na Ciebie 5 dni.

salony poza centrami handlowymi pracują normalnie

Biała Podlaska, Częstochowa Wolności, Gliwice, Tarnowskie Góry. W tych sklepach nie tylko odbierzesz zamówienie, ale też zrobisz zakupy na miejscu i skorzystasz z porad naszych doradców.

Godziny pracy salonów sprawdzisz tutaj.

najczęściej zadawane pytania

1. czy wszystkie produkty mogę odebrać w salonie?

Do salonu nie zamówisz tylko niektórych produktów o dużych gabarytach, na przykład foteli i telewizorów. Dla takich zamówień opcja odbioru w salonie będzie wyłączona już przy składaniu zamówienia.

2. jak mogę złożyć zamówienie z odbiorem w salonie?

Odbiór w salonie możesz wybrać dla zamówień, które składasz przez stronę x-kom.pl, naszą aplikację mobilną, podczas rozmowy telefonicznej z doradcą lub przez Allegro.

Pamiętaj, że nowego zamówienia nie złożysz u doradcy bezpośrednio w salonie w centrum handlowym.

3. czy mogę zapłacić przy odbiorze?

Nie, w salonach w centrach handlowych odbierzesz tylko opłacone wcześniej zamówienia. Możesz zapłacić online lub przelewem. Nie złożysz też na miejscu wniosku ratalnego ani leasingowego.

Wszystkie formy płatności, łącznie z ratami i leasingiem na miejscu, dostępne są w salonach poza centrami handlowymi. Jeśli chcesz zapłacić w salonie poza centrum handlowym - wybierz formę płatności "przedpłata", a w komentarzu do zamówienia wpisz „płatność w salonie".

4. czy, kiedy odbieram zamówienie w salonie, mogę na miejscu obejrzeć produkty lub je zwrócić?

Niestety nie. Zakupy możesz zwrócić w ciągu 15 dni kurierem – sprawdź, jak to zrobić. W ten sposób złożysz też reklamację - niezależnie czy zakup zrobiłeś online, czy w salonie.

5. czy mogę umówić się przez Booksy?

Tak, przez aplikację Booksy umówisz konkretny dzień i godzinę odbioru.