- W wiadomości e-mail otrzymasz potwierdzenie przyjęcia zamówienia wraz z linkiem do formularza wniosku kredytowego na stronie Banku.
- Uzupełnij wszystkie dane i prześlij elektroniczny wniosek do Banku.
- Wstępna decyzja kredytowa zostanie przesłana na Twój adres e-mail.
- Informację o decyzji Bank przekaże także nam.
wybierz sposób dostawy, a jako formę płatności raty w preferowanym banku
wybierz sposób podpisania umowy kredytowej: w formie elektronicznej lub papierowej
W wiadomości e-mail lub podczas rozmowy z pracownikiem Banku otrzymasz informację o dalszych krokach postępowania i zdecydujesz o sposobie zawarcia umowy kredytowej. Dostępne są dwie opcje: forma elektroniczna (proces całkowicie online) lub forma papierowa (podpisanie umowy dostarczonej przez kuriera – zdecydowanie dłuższy czas realizacji).
Zawarcie umowy kredutu w formie elektronicznej
- Otrzymasz e-mail z instrukcją postępowania i linkiem do dedykowanej platformy Banku; tam zapoznasz się z Regulaminem, uzupełnisz dane i załączysz wymagane dokumenty w formie skanu lub zdjęcia.
- Następnie zostaniesz przekierowany do bramki szybkich płatności, w celu wykonania przelewu identyfikacyjnego na kwotę 1 zł (pieniądze zostaną Ci zwrócone natychmiast po ich zaksięgowaniu przez Bank).
- W kolejnym e-mailu otrzymasz zabezpieczony plik z umową kredytową - zapoznaj się z nią. Następnie załącz dokument na platformie Banku i uzupełnij wymagane dane. Przekazanie dokumentów do Banku jest równoznaczne ze złożeniem podpisu na umowie kredytowej.
Zawarcie umowy kredytu w formie papierowej
- Umowę kredytową w formie papierowej dostarczy Ci firma kurierska współpracująca z Bankiem. Kurier dokona weryfikacji Twojej tożsamości, odbierze od Ciebie kserokopię dokumentu tożsamości oraz ewentualnie inne wymagane dokumenty. W jego obecności podpiszesz umowę kredytu.