Samsung Galaxy S9|S9+
Samsung Premia

kup Galaxy S9 | S9+

i odbierz 500 zł w bankomacie!

*promocja obowiązuje w dniach 13.05-02.06.2019 r. lub do wyczerpania puli przeznaczonej na zwroty.

Zwrot 500zł w gotówce*

jak to działa?

szczegóły promocji znajdziesz w sekcji najczęściej zadawanych pytań (FAQ) na dole strony.
Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie dotyczące promocji Premia Samsung, skontaktuj się z infolinią 801-172-678*.
W sprawach związanych ze statusem zgłoszenia lub problemami technicznymi skontaktuj się poprzez adres email: galaxyS9@oexebusiness.com

*Koszt połączenia wg taryfy Twojego operatora

krok 1.

kup smartfon Samsung Galaxy S9 / S9+ w dniach 13.05-02.06.2019 r. i aktywuj go z aktywną polską kartą SIM do 05.06.2019 r. Zaloguj się do aplikacji Members na swoim smartfonie.

krok 2.

po 14 dniach od aktywacji telefonu, kliknij w baner, który pojawi się w zakładce "Korzyści" w sekcji "Oferty" w aplikacji Samsung Members.

krok 3.

po kliknięciu w baner kliknij w przycisk "Pobierz kod", który później posłuży Ci za numer transakcji przy wypłacie gotówki. Kody pobrane w dniach od poniedziałku do niedzieli są aktywowane w czwartek kolejnego tygodnia. Potwierdzeniem aktywacji kodu będzie przesłanie numeru PIN na Twój adres e-mail, podany w ramach rejestracji Konta Samsung.

krok 4.

w ciągu 7 następnych dni udaj się z kodem z aplikacji oraz kodem PIN do bankomatu sieci własnej Euronet, obsługującego promocję. Wybierz opcję transakcji bez karty, odnajdź w menu „Promocja Samsung”, po czym wprowadź numer transakcji oraz kod PIN. Odbierz gotówkę.

modele objęte promocją

Galaxy

S9

Samsung Galaxy S9
regulamin

Galaxy

S9+

Samsung Galaxy S9+
regulamin

zobacz, jak odebrać kod
na swoim smartfonie

Krok 1

1. wyszukaj w menu aplikację Samsung Members i zaloguj się do niej.

Krok 1

2. wybierz zakładkę "Korzyści" w górnym menu.

Krok 1

3. naciśnij na baner
"Odbierz swój kod".
Baner będzie widoczny
po 14 dniach od aktywacji
telefonu.

Krok 1

4. pobierz kod do zwrotu gotówki w bankomatach sieci własnej Euronet.

jeżeli nie widzisz promocji, upewnij się,
że używasz najnowszej
wersji aplikacji Samsung Members

zobacz jak to zrobić krok po kroku

masz 2 możliwości: zaktualizować aplikację lub ją odinstalować i zainstalować ponownie.

Odinstaluj

sposób 1.

  • 1. wejdź w ustawienia telefonu i wybierz opcję “Aplikacje”.
  • 2. znajdź na liście aplikację Samsung Members, wejdź w nią i kliknij "Odinstaluj".
  • 3. zainstaluj aplikację ponownie.
Aktualizuj

sposób 2.

  • 1. wejdź do Samsung Members i wybierz opcję "Aktualizuj aplikację".
  • 2. zaakceptuj warunki korzystania i zaloguj się jeszcze raz.

aplikacja powinna już działać prawidłowo.
pamiętaj, aby zawsze logować się z tego samego konta Samsung.

FAQ

  • 1. dlaczego nie widzę kodu do pobrania w aplikacji Samsung Members?
    kod powinien pojawić się w aplikacji Samsung Members po 14 dniach od aktywacji telefonu. W trakcie aktywacji w telefonie powinna znajdować się aktywna karta SIM polskiego operatora, a urządzenie powinno znajdować się na terytorium Polski.
  • 2. gdzie mogę pobrać kod w aplikacji Samsung Members?
    po uruchomieniu aplikacji Samsung Members należy kliknąć w zakładkę KORZYŚCI. Banner umożliwiający pobranie kodu będzie znajdował się w sekcji OFERTY (nie KUPONY). W celu pobrania kodu należy kliknąć w baner, a następnie w przycisk POBIERZ KOD. Po wykonaniu tej czynności kod będzie dostępny do podglądu w zakładce KORZYŚCI w sekcji KUPONY.
  • 3. przez jaki czas będę mógł pobrać kod z palikacji Samsung Members?
    banner umożliwiający pobranie kodu będzie wyświetlany w aplikacji Samsung Members po 14 dniach od aktywacji telefonu, przez okres 14 dni. W tym czasie można będzie pobrać kod. Szczegółowe daty, w jakich bannery będą wyświetlane, zamieszczone są w regulaminie promocji.
  • 4. kiedy kod pobrany w aplikacji Samsung Members będzie aktywny?
    kod zostanie aktywowany w czwartek po tygodniu, w którym kod został pobrany. Potwierdzeniem aktywacji kodu będzie wiadomość mailowa z kodem PIN, wysłana na adres mailowy podany podczas rejestracji konta Samsung. Konkretne daty wysłania kodów PIN, z uwzględnieniem daty pobrania kodu z aplikacji Samsung Members, zamieszczone są w regulaminie promocji. Pamiętaj, że PIN po trzykrotnej nieudanej próbie wypłaty pieniędzy jest blokowany.
  • 5. dlaczego nie otrzymałem jeszcze kodu pin?
    warunkiem otrzymania PIN jest uzupełnienie danych osobowych na koncie SAMSUNG, w szczególności pełnego imienia i nazwiska. Prosimy o zweryfikowanie poprawności danych. Kod PIN zostanie wysłany na adres mailowy podany podczas rejestracji konta Samsung, jeżeli w aplikacji Samsung Members został pobrany kod. Wysłanie kodu PIN nastąpi w czwartek w kolejnym tygodniu od dnia pobrania kodu z aplikacji Samsung Members. Wysłanie kodu PIN jest jednocześnie aktywacją kodu pobranego z Samsung Members. Konkretne daty wysłania kodów PIN, z uwzględnieniem daty pobrania kodu z aplikacji Samsung Members, zamieszczone są w regulaminie promocji. Jeśli nie znajdziesz maila w folderze SKRZYNKA ODBIORCZA, zalecamy sprawdzenie skrzynki SPAM, KOSZ, POWIADOMIENIA ORAZ OFERTY.
  • 6. jak długo otrzymany kod pin będzie ważny?
    kod PIN do wypłaty gotówki z bankomatu będzie ważny przez 7 dni od otrzymania wiadomości mailowej z kodem. Dokładna data ważności kodu, będzie przekazana w wysłanej wraz z pinem wiadomości.
  • 7. jak zrealizować wypłatę z bankomatu?
    aby wypłacić pieniądze z bankomatu należy: 1. pobrać kod w aplikacji Samsung Members, 2. otrzymać kod PIN wysyłany mailowo, 3. sprawdzić lokalizację najbliższego bankomatu, z którego można wypłacić środki. Kod pobrany w aplikacji Samsung Members (zobacz gdzie znajdziesz kod), jest jednocześnie numerem transakcji. Jeżeli nie zapisałeś kodu pobranego w aplikacji Samsung Members, możesz sprawdzić go w aplikacji, przechodząc do zakładki KORZYŚCI oraz klikając w odpowiednie pole w sekcji KUPONY. Kod PIN, jest wysyłany na maila użytego podczas rejestracji konta Samsung, po pobraniu kodu z aplikacji Samsung Members. Jest to równoznaczne z aktywowaniem kodu pobranego z aplikacji. Szczegółowe daty, kiedy pobrany kod zostanie aktywowany dostępne są w regulaminie. Bankomaty objęte usługą wypłaty środków w ramach promocji możesz znaleźć na stronie Euronet - www.euronetpolska.pl, w zakładce „Wyszukiwarka usług”, wpisując interesujące Cię miasto i zaznaczając opcję „Promocja Samsung”. Po kliknięciu przycisku „Wyszukaj usługę” zostanie wygenerowana lista z bankomatami, w których można dokonać wypłaty gotówki. Pamiętaj, że nie każdy bankomat sieci Euronet obsługuję wypłatę środków w ramach promocji.
  • 8. czy zakup urządzenia na spółkę zostanie uwzględniony w promocji?
    zgodnie z regulaminem Klientem jest wyłącznie osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, posiadająca miejsce zamieszkania lub siedzibę na terytorium Polski.