1. jakie są zasady promocji?
jeśli kupisz Samsung Galaxy S10e, poprzez Aplikację Samsung Members możesz wypełnić
formularz i wziąć udział w promocji.
Jeśli Twoje zgłoszenie będzie poprawne, otrzymasz bezprzewodową ładowarkę Duo Pad, którą
wyślemy na adres wskazany przez Ciebie w formularzu.
Pamiętaj – możliwość rejestracji w promocji otrzymasz aktywując swój telefon na terytorium
Polski z kartą SIM polskiego operatora.
2. zakup, jakiego telefonu umożliwia wzięcie
udział w promocji?
możesz wziąć udział w promocji kupując Samsung Galaxy S10e u jednego z Partnerów wskazanych w
regulaminie promocji.
3. kiedy mam kupić telefon, żeby móc wziąć udział w
promocji?
możesz wziąć udział w promocji, jeśli zamówisz telefon w okresie od 13 maja do 26 maja 2019 roku.
4. co muszę zrobić, żeby otrzymać ładowarkę Duo Pad?
w pierwszej kolejności uruchom swój telefon i zaloguj się do Aplikacji Samsung Members. Nie później
niż po 24 godzinach w zakładce KORZYŚCI wyświetlimy Ci baner, który prowadzi do formularza
rejestracyjnego. Wypełnij formularz poprawnymi danymi. Po pozytywnej weryfikacji Twojego
zgłoszenia, wyślemy do Ciebie ładowarkę Duo Pad.
5. jakie dane muszę podać w formularzu?
poza danymi kontaktowymi i adresem do wysyłki będziesz poproszony o podanie daty zamówienia swojego
Galaxy S10e.
6. czy muszę uzupełnić wszystkie pola w formularzu?
tak, podanie przez Ciebie wszystkich danych jest niezbędne abyśmy mogli zweryfikować Twoje
zgłoszenie w jak najkrótszym czasie. Jeśli nie podasz wszystkich wymaganych danych, nie będziemy
mogli przyjąć Twojego zgłoszenia do rozpatrzenia.
7. do kiedy mam czas, aby aktywować swój telefon i
zalogować się do aplikacji Samsung Members?
masz na to czas do 28 maja 2019 roku. Pamiętaj, że w trakcie aktywacji w telefonie powinna
znajdować się aktywna karta SIM polskiego operatora, a urządzenie powinno znajdować się na
terytorium Polski. W przeciwnym razie nie będziemy mogli wyświetlić Ci banera o promocji.
8. do kiedy mam czas, aby wypełnić formularz
rejestracyjny?
masz na to czas do 31 maja 2019 roku.
9. co mam zrobić, jeśli formularz nie działa lub
pojawia mi się komunikat „błędy IMEI”?
jeśli formularz nie działa, napisz na s10duocharger@oexebusiness.com, podając swoje dane oraz numer
IMEI telefonu.
10. jak długo będę czekać na swoją nagrodę?
nagrodę wyślemy nie później niż 10 dni roboczych od dnia, w którym potwierdzimy poprawność Twojego
zgłoszenia.
11. uruchomiłem telefon z polską kartą SIM,
zalogowałem się do aplikacji Samsung Members i nie widzę banera w sekcji KORZYŚCI. Co mam zrobić?
baner wyświetli się do 24 godzin od zalogowania do aplikacji Samsung Members. Jeśli po tym czasie baner nadal się nie wyświetla, uruchom aplikację ponownie. Jeśli nadal nie widzisz banera, napisz na s10duocharger@oexebusiness.com, podając numer IMEI swojego telefon oraz swoje dane.
12. czy pula nagród jest ograniczona?
tak, pula nagród jest ograniczona i wynosi 1 300 ładowarek Duo Pad.
13. jak przyznawane są nagrody?
nagrody przyznawane są według kolejności poprawnych zgłoszeń. Nie zwlekaj z wypełnieniem formularza.
14. jak mogę dowiedzieć się, co się dzieje z moim zgłoszeniem?
wraz ze zmianą statusu Twojego zgłoszenia wyślemy Ci maila, w którym Cię o tym poinformujemy. Kiedy wyślemy Twoją nagrodę otrzymasz wiadomość e-mail, w której zamieścimy link do śledzenia Twojej przesyłki.
15. jak mam zgłosić reklamację w promocji?
jeśli masz problem z udziałem w promocji, pamiętaj, aby zgłosić go nie później niż 7 dni od dnia, w którym ten problem się pojawił. Po tym czasie nie będziemy mogli rozpatrzyć Twojej reklamacji. Reklamacje należy składać mailem na adres s10duocharger@oexebusiness.com lub pocztą OEX E–BUSINESS SP. Z O.O. Skrytka Pocztowa 26, 26-611 Radom 12 z dopiskiem „Kup Galaxy S10e, a bezprzewodową ładowarkę Duo Pad otrzymasz w prezencie!”.
16. moja ładowarka nie działa? Co mam zrobić?
ładowarka Duo Pad jest objęta gwarancją producenta. Jeśli masz problemy z ich działaniem, odwiedź najbliższy serwis Samsung wraz z potwierdzeniem odbioru nagrody.