nie chcesz kupować? wypożycz
skorzystaj z usługi wynajmu
smartfonów, tabletów i zegarków w x-komie

jak skorzystać z oferty?

dodaj do koszyka produkt objęty usługą

wybierz sposób dostawy „odbierz w salonie x-kom” oraz sposób płatności „przy odbiorze”

złóż zamówienie i poczekaj na informację o możliwości odbioru

odwiedź salon, złóż wniosek o finansowanie oraz podpisz umowę o kredyt i najem

Możesz też odwiedzić nas w salonie i kupić usługę na miejscu.

najczęściej zadawane pytania

Czym jest usługa wynajmu?

Jest to długoterminowy wynajem sprzętu finansowany kredytem 0% (bez odsetek, bez prowizji, RRSO 0%), którego udziela Bank BNP Paribas. Właścicielem urządzenia wraz z opakowaniem jest GSC przez cały okres umowy.

Kto może skorzystać z usługi wynajmu?

Z usługi mogą skorzystać tylko osoby fizyczne.

Gdzie mogę złożyć zamówienie z usługą wynajmu?

Zamówienie możesz złożyć online z dostawą do salonu lub na miejscu w salonie.

Jakie produkty mogę wynająć?

Możesz wynająć wybrane iPhony, iPady, Apple Watche oraz smartfony Samsung.

Jakie formalności muszę wypełnić, żeby skorzystać z usługi?

Wystarczy, że złożysz zamówienie i przyjdziesz do salonu, by wypełnić wniosek kredytowy. Kiedy otrzymasz pozytywną decyzję banku, podpiszemy umowę. Umowa jest trójstronna i składa się z dwóch powiązanych ze sobą umów – umowy najmu i umowy kredytu.

Ile muszę czekać na decyzję banku?

Wniosek kredytowy wypełnisz w salonie maksymalnie w 15 minut. Bank podejmuje decyzję w ciągu kilku minut. Jeśli jest pozytywna – możesz podpisać umowę trójstronną i odebrać swoje nowe urządzenie.

Na jaki okres mogę rozłożyć spłatę kredytu?

Możesz rozłożyć spłatę na 24 lub 30 miesięcy.

Czy sprzęt jest objęty ubezpieczeniem?

W ramach usługi sprzęt objęty jest ubezpieczeniem, którego koszt jest już wliczony w ratę. W zakres ubezpieczenia wchodzą:

  • Awaria (po gwarancji lub rękojmi);
  • Przypadkowe uszkodzenie wyświetlacza;
  • Przypadkowe uszkodzenie (zalanie, przepięcie);
  • Kradzież z włamaniem;
  • Rabunek.
Czy mogę w przyszłości wymienić urządzenie na nowszy model?

Możesz wymienić sprzęt na inny po 18 miesiącach (w przypadku umowy na 24 miesiące) lub po 20 miesiącach (w przypadku umowy na 30 miesięcy).

Co jeśli przypadkowo uszkodzę sprzęt?

W takiej sytuacji zgłoś szkodę w ciągu 4 dni roboczych od momentu, kiedy zdarzenie miało miejsce. Możesz to zrobić telefonicznie: 500 990 505 lub przez formularz na stronie GSC: bnpparibasgsc.pl.

Co jeśli ktoś ukradnie mój sprzęt?

W przypadku szkody w wyniku kradzieży z włamaniem lub rabunku, musisz:

  • w ciągu 48 godzin zawiadomić Policję o zdarzeniu i uzyskać pisemne potwierdzenie zgłoszenia, które będzie uwzględniać: markę, model, IMEI urządzenia oraz opis okoliczności zdarzenia;
  • zgłosić szkodę telefonicznie: 500 990 505 lub przez formularz na stronie GSC: bnpparibasgsc.pl.
Ile to kosztuje?

Przykład reprezentatywny: dla urządzenia w kwocie 4199 zł przy 24 miesiącach, kwota miesięcznej raty wynosi 185,78 zł.